تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس علوم پزشکی جیرفت رقم اختلاس اعلام شده از سوی دادگستری را تغییر داد

محمدی ساردو رقمی متفاوت درباره اختلاس انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از سوی دادگستری این شهر اعلام کرد.

محمدرضا محمدی ساردو رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اختلاس در این دانشگاه گفت: حدود 6 ماه گذشته امور مالی دانشگاه متوجه بی نظمی های مالی در معاونت بهداشتی این دانشگاه شد که این بی نظمی توسط کارپرداز این معاونت مبنی بر ارائه ندادن برخی اسناد مربوط به هزینه ها صورت گرفته بود.

وی میزان این بی نظمی را حدود 600 میلیون تومان اعلام کرد و تصریح کرد: همکاران امور مالی از همان ابتدا به بازرسان اطلاع دادند تا در این حساب ها سرکشی کنند که طی این بازرسی ها، سه ماه گذشته تمام پول ها و اسناد به دانشگاه بازگشت، اما با تشکیل پرونده و ارجاع آن به دستگاه قضایی، روز گذشته دادگاهی تشکیل شد.

محمدی ساردو افزود: طبق گزارش بازرسان هیچ بی نظمی مالی جدیدی صورت نگرفته است.

گفتنی است؛ احمدعلی انجم‌روز رییس دادگستری شهرستان جیرفت از اختلاس ۲ میلیاردی در این دانشگاه خبر داد و گفت: تاکنون مبلغ ۴۴۵ میلیون ۷۰۰ هزار تومان از وجوه مورد اختلاس به بیت المال برگشت داده شده است و در این رابطه ۵ نفر به اتهام اختلاس روانه زندان شده‌اند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس علوم پزشکی جیرفت رقم اختلاس اعلام شده از سوی دادگستری را تغییر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..