تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شد

 رئیس جمهور، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی رئیس جهاددانشگاهی را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری منصوب کرد.

در متن نامه رئیس جمهور آمده است:

جناب آقای دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی

نظر به‌مراتب شایستگی، تجارب و سوابق علمی و مدیریتی جناب‌عالی، به‌موجب این حکم با حفظ سمت فعلی، به‌عنوان «سرپرست معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»،«مردم‌داری»، «پاکدستی»، «فساد ستیزی»، «قانون مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی»، با برنامه‌ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در حوزه علم و فناوری در پیشبرد اهداف دولت مردمی و ایران قوی مجدانه کوشا باشید.
توفیق و سربلندی آن جناب را در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مأموریت‌ها و وظایف محوله از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..