تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات آمایش رشته‌های دانشگاهی راشروع کردیم/ پذیرش دانشجو نباید باهدف تامین اقتصاد دانشگاه‌ باشد

عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، گفت:معلمی شغل انبیاء است و نخبگان کشور (افرادی که رتبه کنکورشان زیر۱۰۰۰ است) به دانشگاه فرهنگیان، علاقه‌مند هستند.

او ادامه داد: دانشگاه‌ها، یکی از تاثیرگذارترین اماکن در توسعه تمدن اسلامی، دانش و علم هستند که باید بخش‌هایی از آن اصلاح شود که  البته در این چهل سال بخش‌هایی اصلاح شده است.

عمو عابدینی اعلام کرد:یکی از چالش‌هایی که دانشگاه‌ها با آن روبرو است شناخت نیاز جامعه است و یکی از نیازهای جامعه شغل است.مگر می‌شود ۸ هزار دانشجو داشته باشیم اما فقط ۱۰۰۰نفر شاغل شوندکه نیاز داریم  دانشگاه‌ها را در کشور  حرفه‌ایی کنیم. 

وی بیان کرد:نوع حکمرانی ما در دانشگاه‌ها باید مدیریت و هدفمند شده و با یکدیگر همکاری کنند تا نیاز جامعه برطرف شود.

عمو عابدینی گفت: در دوران کرونا که آموزش مجازی بود کیفیت و نظارت بسیار کم بود زیرا در زمان حضوری تعداد مشروطی زیاد بود اما در زمان تدریس غیر حضوری مشروطی کاهش یافته بود.

او ادامه داد آموزش عالی باید استاد محور باشد زیرا فقط تدریس مهم نیست بلکه تربیت نیز مهم است.

معاون آموزشی وزارت آموزشی یاد آوری کرد:تعداد دانشجو کاهش یافته و این بسیار بد است.دانشگاه باید باعث تربیت حرفه‌ایی شده و در ایجاد شغل نقش به سزایی داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات آمایش رشته‌های دانشگاهی راشروع کردیم/ پذیرش دانشجو نباید باهدف تامین اقتصاد دانشگاه‌ باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..