تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نانوایی‌ها همچنان در صدر شکایات بهداشتی مردم

به گزارش قدس آنلاین از وبدا، مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گزارش آخرین وضعیت بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور در مقابله با ویروس کرونا و تشریح جدیدترین گزارش عملکرد بخش بهداشت شکایات مردمی سامانه ۱۹۰ را اعلام کرد.

آخرین وضعیت کشوری نتایج اقدامات ناشی از تشدید بازرسی ها از تاریخ ۱۶ تا ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۱ به این شرح است؛ از تعداد ۳۵۷۷۸۰۷ مرکز تهیه، توزیع و عرضه و فروش موادغذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی تحت پوشش، ۱۹۴۱۶۷ مرکز مورد بازرسی قرار گرفته اند و از تعداد ۳۵۷۹۹ مرکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش موادغذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی که اخطار دریافت کرده و به مراجع قضایی معرفی شده اند، ۸۱۱ مرکز پلمپ شده اند.

مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت همچنین در این گزارش به تشریح آخرین وضعیت بخش بهداشت شکایات مردمی سامانه ملی پاسخگویی ۱۹۰ وزارت بهداشت در مقابله با ویروس کرونا پرداخته و تعداد شکایات مردمی پاسخ داده شده را ۵۷۳۷ تماس و تعداد شکایات ثبت شده را نیز ۲۱۱۸ مورد شکایت عنوان کرده است.

در این زمینه، شکایت از عرضه مواد غذایی فاسد در اصناف تهیه و توزیع مواد غذایی، در صدر جدول قرار گرفته است. همچنین، بیشترین مکان مورد گزارش برای ثبت شکایات بهداشتی مربوط به نانوایی ها بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نانوایی‌ها همچنان در صدر شکایات بهداشتی مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..