تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییاتی از کشتار یک خانواده توسط خواستگار در کرمان

جزییاتی از کشتار یک خانواده توسط خواستگار در کرمان

ساعتی قبل پسر جوان وقتی با جواب منفی دختر مورد علاقه اش روبرو شد. با اسلحه به خانه آن ها در روستای "جهان آباد" از توابع فهرج استان کرمان رفت.

خواستگار شکست خورده ابتدا دختر مورد علاقه اش را با شلیک گلوله به قتل رسانده و سپس 14 نفر از اعضای خانواده او را به رگبار بست.

بر اثر این حادثه 11 نفر در محل جان باخته و 4 نفر نیز به شدت مجروح شدند. مجروحان این حادثه به بیمارستان پاستور شهرستان بم منتقل شدند.

با اعلام موضوع تحقیقات کارآگاهان پلیس آغاز شد.

دکتر صدیقی رئیس بیمارستان پاستور بم گفت: سه نفر از مجروحان حادثه تیراندازی فهرج تحت عمل جراحی قرار گرفتند که حال دو نفر آنها وخیم است.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییاتی از کشتار یک خانواده توسط خواستگار در کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..