تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرانسه: زمان‌مناسبی برای دادن سلاح به لبنان است

کد خبر: ۴۴۶۵۹۹

۲۰  بازدید

وزیر خارجه فرانسه در دیدار با رئیس جمهوری و نخست وزیر لبنان گفت که با توجه به تشکیل دولت در این کشور، اکنون زمان مناسبی برای تحویل تسلیحات به بیروت است.

خبرگزاری مهر: به گزارش رویترز، «ژان مارک آیرو» وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که اکنون زمان مناسبی برای تحویل تسلیحات مورد قرارداد با لبنان به این کشور است.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل شدن دولت در لبنان گفت که اکنون زمان آن رسیده است آن دسته از تسلیحاتی که عربستان سعودی طی قراردادی از پاریس برای لبنان خریده را به این کشور تحویل دهد.

وزیر خارجه فرانسه که این سخنان را در بیروت و در دیدار با «میشل عون» رئیس جمهوری لبنان و «سعد حریری» نخست وزیر این کشور مطرح می کرد، گفت: این نکته بسیار مهم است که مقام های جدید لبنانی گفتگوها را با عربستان و ایران حفظ کرده و این باعث خواهد شد تا بیروت مطمئن شود که پایش به درگیری سوریه کشیده نخواهد شد.

گفتنی است، قرارداد ۳ میلیارد دلاری خرید سلاح از فرانسه که پیشتر از سوی عربستان برای لبنان انجام شده بود در ماه فوریه سال جاری میلادی از سوی ریاض به حال تعلیق درآمده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرانسه: زمان‌مناسبی برای دادن سلاح به لبنان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..