تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربی پیشین رئال: پرز چیزی از فوتبال نمی فهمد

کد خبر: ۴۴۶۵۶۸

۱۷۳  بازدید

مربی پیشین رئال مادرید با انتقاد از رییس این باشگاه اذعان کرده رئال مادرید فاقد هویت فوتبالی است.

 وبسایت نود: آنخل کاپا که بین سال های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ دستیار خورخه والدانو در رئال مادرید بود و سابقه عضویت در کادر مربیگری بارسلونا در دهه ۱۹۸۰ را دارد در مصاحبه با تلویزیون اسپانیا به تندی از نحوه مدیریت فلورنتینو پرز انتقاد کرده است.

کاپا به نقل از آس به تلویزیون اسپانیا گفته:

یکی از ضعف های فلورنتینو پرز این است که از فوتبال هیچی نمی فهمد. بارسلونا برای سال ها هویت فوتبالی داشته اما رئال مادرید اینگونه نیست چون تنها کاری که آن ها می کنند خرید ستارگان دیگر تیم ها است.

مربی پیشین رئال: پرز چیزی از فوتبال نمی فهمد

رئال مادرید در همه پست ها بازیکنان عالی دارد اما هویت فوتبالی ندارد. آن ها بازیکنان را می خرند، مربیان را تغییر می دهند و سبک بازی شان هم دائما تغییر می کند. آن ها هویت مشخصی ندارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربی پیشین رئال: پرز چیزی از فوتبال نمی فهمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..