تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک معاون وزیر علوم برای موفقیت تیم شطرنج دانشجویان

موفقیت افتخار آفرین تیم ملی شطرنج دانشجویان و احراز مقام قهرمانی جهان، کسب یک مدال طلا و نایب قهرمانی بخش برق آسا را که موجب اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسابقات شده است را به جامعه علمی ورزش کشور، مدیران پرتلاش فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، و قهرمانان نام آوری که الگو‌های موفق پیوند دانش، ارزش و ورزش می‌باشند و به درخشش بیشتر کارنامه ورزش دانشجویی در نظام آموزش عالی و تربیت بدنی کشور افزوده‌اند، صمیمانه تبریک می‌گویم. توفیق روزافزون دانشجویان برومند ایران، را از خداوند متعال مسئلت دارم.

تیم ملی دانشجویان ایران در آخرین دور این بازی‌ها ۱.۵ امتیاز ارزشمند کسب کرد و با ۱۹ امتیاز قهرمان رقابت‌ها شد.تیم‌های لهستان با ۱۸.۵ و آلمان با ۱۷ امتیاز دوم و سوم شدند.

همچنین در دور نهم و‌ پایانی بازی آرش داغلی با مهدی غلامی مساوی شد و به این ترتیب آرش داغلی با ۷ امتیاز قهرمان بخش پسران و صاحب مدال طلا شد.

مهدی غلامی هم با ۶.۵ امتیاز و هم امتیاز با نفر سوم به مقام چهارم رسید.مبینا علی نسب هم با استاد بزرگ بانوان لهستانی مساوی کرد و ۵.۵ امتیازی شد.
ژینا پاک طینت هم بازیکن فرانسوی را برد و ۵ امتیازی شد و طناز ازلی هم با تساوی در برابر بازیکن مجارستانی با ۴.۵ امتیاز به کار خود پایان داد.مهدی غلامی اوریمی، آرش داغلی، مبینا علی نسب، طناز ازلی و ژینا پاک طینت ورزشکاران تیم ایران را در این مسابقات شرکت کرده بودند.

همچنین پیش از این تیم ایران نایب قهرمان بخش بلیتس(برق آسا) رقابت های شطرنج دانشجویان جهان شده بود.

شادی پریدر به عنوان سرمربی و دکتر رضا قاسم نژاد به سرپرست و محمد ابراهیم زاده به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کردند.

گفتنی است مسابقات شطرنج قهرمانی شطرنج دانشجویان جهان ۲۱ الی ۲۷ شهریور در آنتورپ بلژیک برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک معاون وزیر علوم برای موفقیت تیم شطرنج دانشجویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..