تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اولین جشنواره علمی شهید چمران

 وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی لزوم پرورش انسان در تراز شهید چمران در دانشگاه‌ها، گفت: اولین جشنواره علمی شهید چمران از سوی سازمان بسیج اساتید کشور در دو سطح استانی و ملی مبتنی بر اسناد بالادستی علمی کشور از جمله سیاست‌های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برگزار می‌شود. 

معاون پزوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به اهداف جشنواره عنوان کرد: تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بویژه علم و پژوهش، جریان سازی، ترویج و تعمیق گفتمان جهاد علمی، هم افزایی ظرفیت‌های علمی کشور برای نیل به مرجعیت فکری و علمی، شناسایی اساتید و نخبگان علمی در تراز انقلاب اسلامی و نیز مشارکت حداکثری اساتید در کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی کشور از جمله اهداف مهم این جشنواره است.

دبیر اولین جشنواره علمی شهید چمران در ادامه به محورهای جشنواره اشاره کرد و افزود: کلیه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فناوری، آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و هنری در زمینه‌های علوم انسانی و هنر، فنی و مهندسی، علوم پایه و کشاورزی و منابع طبیعی با رویکرد اولویت‌های ملی و استانی و حل مسایل بویژه در راستای تحقق شعار تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین جزو محورهای جشنواره است.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور همچنین ضمن بیان موضوعات این جشنواره عنوان کرد: در این جشنواره کلیه اساتید و مدرسان دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و مهارتی کشور می‌توانند آثار علمی خود را در ۱۲ موضوع شامل؛ کتاب ، مقاله، طرح پژوهشی و فناوری، راهنمایی و مشاوره رساله و پایان‌نامه، داوری و نظارت بر فعالیت‌های پژوهشی و فناوری، بسته سیاستی، کرسی نظریه پردازی، نقد و مناظره، کسب و کار نوآور و کارآفرین، برگزاری یا شرکت در کارگاه، نشست، دوره، سمینار و سخنرانی، نمایشگاه، اردو و بازدید و مسئولیت پذیری اجتماعی، فرهنگی و ... را تا پایان مهر ماه به سامانه جشنواره به نشانی www.bajchamran.ir ارسال نمایند. 

آرایی در خصوص فرایند برگزاری جشنواره نیز گفت: بازه زمانی آثار علمی ارسالی مشارکت کنندگان در جشنواره از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان سال ۱۴۰۰ می‌باشد و تاریخ برگزاری جشنواره در سطح استان‌ها در آبان ماه است و در هر استان ۱۲ نفر از اساتید برجسته در هر موضوع و نیز یک کانون برتر از سوی هیأت داوران به دبیرخانه مرکزی معرفی می‌شوند.

وی افزود: در سطح ملی نیز نفرات برتر در هفته پژوهش و فناوری در اواخر آذر ماه معرفی می‌شوند که علاوه بر اعطای جوایز، تلاش‌ شده تا امتیازاتی نیز از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ارزیابی علمی اساتید در ارتقا و ترفیع سالیانه ایشان لحاظ گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اولین جشنواره علمی شهید چمران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..