تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۰ سخنران و مداح به مسیر پیاده روی اربعین اعزام شدند

۱۶:۰۵ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱

۸۲۴۲۰۵۲

۱۶:۰۵ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱

۸۲۴۲۰۵۲

دانلود PDF

دبیر کمیته فرهنگی مناسبات اربعین مطرح کرد؛

دانلود PDF

علی اکبر مداحی دبیر کمیته فرهنگی مناسبات اربعین در تقدیر از حدود ۴۵ مداح و ۲۵ سخنران که در مراسم پیاده روی اربعین به صورت خود جوش و جهادی حاضر شدند گفت: از شما بزرگواران که به صورت داوطلبانه و جهادی دعوت ما را پذیرفته و در مسیر مانور  بزرگ اربعین با همه  کمبودها و مشکلات، با حضور ارزشمند خود کمیته مراسم اربعین و موکب ها را در برگزاری هر چه بهتر و بیشتر مراسم عزاداری یاری کرده اید کمال تشکر و قدردانی را دارم.

قدردانی از حضور داوطلبانه شماری از مداحان در مسیر اربعین  

گفتنی است در موکب های رسانه ای کمیته مراسم اربعین حجج اسلام علیرضا پناهیان، احسان بی آزار تهرانی، سید مهدی میرباقری و مداحان اهل بیت محمود کریمی، میثم مطیعی، مرتضی طاهری در مراسم پیاده روی اربعین حضور داشته اند. 

قدردانی از حضور داوطلبانه شماری از مداحان در مسیر اربعین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۰ سخنران و مداح به مسیر پیاده روی اربعین اعزام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..