تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور مجوز اجرای ۱۴ عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی

 اصغر کشت کار قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی افزود: شصت‌وچهارمین جلسه کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی برگزار شد و در این جلسه مجوز اجرای ۱۴ عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضا محور در گروه‌‌های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برای ۱۱ واحد متقاضی در ۷ استان صادر شد که در بین متقاضیان اجرای این دوره‌ها علاوه بر مراکز علمی کاربردی تحت نظارت دانشگاه؛ متقاضیان غیرعلمی کاربردی نیز وجود دارند.

وی افزود: این دوره‌ها ظرفیت آموزش قریب به ۱۴۱۵ نفر مهارت‌ جوی واجد شرایط را دارند.

کشت کار بیان کرد: مجوزهای صادره دوره‌های کوتاه مدت علمی کاربردی در این جلسه، متعاقباً با صدور موافقت‌نامه رسمی به هر واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ می‌شود.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات دوره‌های یاد شده با واحدهای استانی مربوطه تماس گرفته و یا از طریق سامانه ساتب به آدرس sateb.uast.ac.ir از آخرین وضعیت دوره‌های کوتاه مدت علمی کاربردی در زمان ثبت نام مطلع شوند.

گفتنی است؛ فهرست مجوزهای صادر شده در شصت‌وچهارمین جلسه کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به شرح زیر است:

صدور مجوز اجرای ۱۴ عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضا محور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور مجوز اجرای ۱۴ عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..