تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیر انجمن‌اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین مشخص شد

ساعت: 18:19 منتشر شده در مورخ: 1395/10/02 شناسه خبر: 984913

میلاد سنجری دبیر انجمن‌اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجویان بیدار»در انتخابات این تشکل که با حضور نماینده دفتر تحکیم وحدت برگزار  شد، میلاد سنجری،فرشاد عقلائی،علی مراد زاده،سید رضا هاشمی،مرتضی دودانگه،صدیقه کمال زاده و زینب عربخانی به عنوان اعضا اصلی و میثم غفوریان و ذبیح الله رضایی نژاد به عنوان اعضا علی البدل انتخاب شدند.

در اولین جلسه شورای مرکزی میلاد سنجری به عنوان دبیر تشکیلات انجمن اسلامی، فرشاد عقلایی (دبیر سیاسی)، علی مراد زاده (دبیر روابط عمومی و تبلیغات)، صدیقه کمال زاده (دبیر آموزش و خودسازی)، زینب عربخانی (دبیر فرهنگی و اجتماعی)، سید رضا هاشمی (دبیر رسانه و جنگ نرم) و مرتضی دودانگه (دبیر تدارکات و امور مالی) انتخاب گردیدند.

انتهای خبر//




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیر انجمن‌اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..