تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین عکس لورفته از پی 10 هوآوی

فناوری اطلاعات > سخت افزار - شایعات درباره پرچم‌دار 2017 هوآوی این روزها بیشتر شنیده می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، P10 که نمونه اولیه و طراحی‌های خود را پشت سرگذاشته، به نوشته reviewer_xiaokang قرار است به‌صورت شیشه خمیده از هر دو جهت ساخته و راهی بازار شود.

درواقع کپی طراحی سامسونگ را روی گوشی چینی خواهیم دید که مختصات فنی‌اش متعلق به P9 با به‌روزرسانی سخت‌افزاری برای سال 2017 است.

اینکه حسگر اثرانگشت در پشت یا جلوی گوشی باشد، هنوز مشخص نشده است اما گفته می‌شود هواوی می‌خواهد حسگر را به جلوی گوشی و روی نمایشگر بیاورد.

شارژر بی‌سیم ویژگی بعدی برای P10 است که به‌عنوان اولین گوشی هوآوی می‌تواند نوآوری جدیدی محسوب شود. بدنه فلزی در اغلب پرچم‌داران هوآوی بکار رفته و می‌تواند به P10 زیبایی خاصی ببخشد.


 5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین عکس لورفته از پی 10 هوآوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..