تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی سبیل جان بولتون مانع از حضور او در کابینه ترامپ می‌شود

منابع نزدیک به ترامپ راز کنار گذاشته شدن بولتون از جمع گزینه‌های وزارت خارجه آمریکا را فاش کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ایندیپندنت، «دونالد ترامپ»، رییس جمهور منتخب آمریکا، تنها به این دلیل «جان بولتون»، سفیر سابق این کشور در سازمان ملل، را به عنوان وزیر خارجه خود انتخاب نکرد که علاقه‌ای به سبیل داشتن او نداشت.

یک منبع نزدیک به ترامپ با بیان این مطلب گفت: چهره بولتون تنها عاملی بود که از او برای حضور در راس دستگاه دیپلماسی آمریکا سلب صلاحیت کرد.

چندین منبع آگاه دیگر نیز که در تیم انتقال قدرت ترامپ حضور دارند تایید کردند که سبیل بولتون مانع اصلی حضور او در کابینه ترامپ شد. 

یکی از این منابع در این رابطه گفت: ترامپ به ظاهر افراد نزدیک به خود اهمیت زیادی می‌دهد و به همین دلیل، جان بولتون را با وجود آنکه به صلاحیت او ایمان داشت، به خاطر سبیل داشتن به کابینه خود راه نداد. 

وی ادامه داد: ترامپ دوست نداشت فردی با ظاهری شبیه به بولتون، آمریکا را در عرصه بین‌المللی نمایندگی کند یا به نمایندگی از دولت او برروی صفحه تلویزیون ظاهر شود.

بولتون پس از پیروزی ترامپ در انتخابات تا چندین هفته گزینه اصلی وی برای تصدی وزارت خارجه آمریکا بود؛ اما رییس جمهور منتخب آمریکا سرانجام «رکس تیلرسون» مدیرعامل شرکت نفتی اکسان‌موبیل را برای این پست در نظر گرفت.

بولتون که در دولت جرج بوش، سفیر واشنگتن در سازمان ملل بود از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های تندرو و جنگ‌طلب در صحنه سیاسی آمریکا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی سبیل جان بولتون مانع از حضور او در کابینه ترامپ می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..