تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست رد بازیگر معروف هالیوود به سینه ترامپ

به گزارش افکارنیوز،

«سیلوستر استالونه»، بازیگر معروف هالیوود، پیشنهاد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، را برای تصدی پست ریاست «سازمان ملی پشتوانه هنرهای» این کشور، نپذیرفت. 

بازیگر نقش اول فیلم های «رامبو» و «راکی» تاکید کرد به جای کار در چنین پستی، ترجیح می‌دهد در خدمت سربازانی باشد که پس از مأموریت های جنگی، به خانه برمی‌گردند و حق دارند از فرصت‌های شغلی با حقوق بالا برخوردار باشند.

روزنامه دیلی میل پیش از این با انتشار خبری مبنی بر تمایلِ ترامپ برای انتخاب سیلوستر استالون به عنوان رئیس سازمان ملی پشتوانه هنرهای آمریکا، به نقل از ترامپ نوشته بود: «استالون، مناسب‌ترین شخص برای این پست است و می تواند عظمت هنر را احیا کند.» 

استالون، در سن 70 سالگی، به عنوان بازیگر و تهیه کننده فیلم های سینمایی، همچنان یکی از معروف‌ترین ستاره های هالیوود به شمار می رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست رد بازیگر معروف هالیوود به سینه ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..