تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگی از عشق مردمان دیار سیدجمال به مکتب حسین (ع)

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احد مرادی از بنگاه‌داران اتومبیل اسدآباد در اقدامی خداپسندانه محل کار خود را برای استراحت در اختیار زائرین قرار داده است.

این بنگاه در میدان آزادگان و مسیر کربلا قرار دارد و هر شب میزبان بیش از ۱۲۰ زائر است.

مرادی در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: میزبانی از زائرین چند روز قبل از آغاز عبور این عزیزان از شهرمان به ذهنم رسید و وقتی وجوه کار را بررسی کردم دیدم چه کاری بهتر از خدمت به امام حسین(ع)؟

وی افزود: این مساله را با ستاد اربعین مطرح و با استقبال این ستاد، بنگاه خود را در اختیار زائرین قرار دادم

این بنگاه‌دار اسدآبادی گفت: از 15 شهریور ماه این مکان در اختیار زائرین قرار گرفته و تا هر زمان که لازم باشد با افتخار میزبان زائرین خواهم بود.

این اقدام بنگاه‌دار اسدآبادی برگی از عشق و علاقه مردمان اسدآباد به امام حسین (ع) را نشان می‌دهد که در این ایام هرگونه که توانسته‌اند اقدامی در این راه انجام داده‌اند.

برگی از عشق مردمان دیار سیدجمال به مکتب حسین (ع)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگی از عشق مردمان دیار سیدجمال به مکتب حسین (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..