تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضریب پوشش بیمه تامین اجتماعی درزنجان بیشتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود علیاری عصر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، به دست بررسی بودن ماده ۱۳ از برنامه توسعه ششم کشور در مجلس اشاره کرد و افزود: این بند در راستای حفظ منافع بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان است.

وی اظهار کرد: اگر ماده‌ها و بندهای مورد نظر به تصویب برسد، دولت مکلف به پرداخت بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی در بازه زمانی مشخص خواهد بود.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: میزان بدهی پیش‌بینی شده دولت به سازمان تامین اجتماعی ۱۲۰ هزار میلیارد تومان  است و حدود ۸۰ تا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از این بدهی به تایید رسیده است.

علیاری به همسان سازی ایجاد شده در میزان پرداخت مستمری تامین اجتماعی به بازنشستگان اشاره کرد و گفت:  از سال ۹۲ تا کنون مبلغ پرداختی به مستمری بگیران ۷۴ درصد افزایش یافته وحداقل حقوق این افراد به ۹۰۰ هزار تومان رسیده و این همسان سازی به جد توسط سازمان پیگیری می شود.

علیاری تاکید کرد: بر همین اساس حداقل دریافتی‌ها به ۹۰۰ هزار تومان رسیده که نتیجه آن ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای سازمان بوده است.

وی به پرداخت ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی به مستمری بگیران بدون دریافت ریالی از دولت  و منابع دولتی اشاره کردو افزود: چنانچه پیش‌بینی‌های لازم برای پرداخت بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی محقق شود پرداخت مستمری به افراد بهتر خواهد شد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان ضریب پوشش تامین اجتماعی در استان زنجان را ۵۳ درصد اعلام کردو گفت: ۵۰ درصد از جمعیت کشور تحت پوشش هستند که زنجان سه درصد بیشتر از سطح کشور است.

علیاری از ارائه ۱۸ نوع خدمت در تامین اجتماعی استان زنجان  خبر داد و تصریح کرد: هرچه میزان بیمه شدگان تامین اجتماعی بیشتر باشد، میزان امنیت وآسایش و رفاه اجتماعی مردم هم به تبع افزایش می یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضریب پوشش بیمه تامین اجتماعی درزنجان بیشتر از میانگین کشوری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..