تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرانسه برای اولین بار در جهان در سرویس پست ملی خود از پهپادها استفاده می کند

فرانسه برای اولین بار در جهان در سرویس پست ملی خود از پهپادها استفاده می کند

این روزها حضور پهپادها در بخش های مختلف جامعه آنقدر پیشرفته شده که استفاده از آنها توسط سرویس های پستی به صورت تجربی برای تحویل مرسولات پستی عجیب نیست. با این حال دولت فرانسه قصد دارد اقدام منحصر به فردی در این زمینه انجام دهد و پست ملی این کشور برای اولین بار در جهان بسته های پستی خود را در یک مسیر مشخص با استفاده از پهپادها به مشتریانش تحویل خواهد داد. با تک شات همراه باشید.

در حال حاضر DPDgroup، سرویس پیک مخصوص پست ملی فرانسه در حال اجرای یک برنامه آزمایشی است تا با استفاده از یک پهپاد هگزاکوپتر بسته هایی تا وزن 3 کیلوگرم را در یک مسیر15 کیلومتری در یکی از مناطق جنوبی فرانسه جا به جا کند.

البته مشتریان این سرویس از نوع تجاری بوده و دارای فضاهای کاملا اختصاصی برای تحویل گرفتن سفارش های خود هستند و به این ترتیب نمی توان این سرویس جدید را با تلاش های آمازون برای تحویل سفارش ها درب منزل مشتریان در بریتانیا مقایسه کرد.

تحویل سفارشات به اشخاصی که از رفاه کافی برای در اختیار داشتن مناطق ایمن و مخصوص فرود پهپاد برخوردار نیستند، بسیار چالش برانگیزتر است. در هر حال ماهیت تکراری این آزمایش و انجام آن در مسیری مشخص موضوع مهمی تلقی می شود. این فعالیت می تواند گامی به سوی استفاده از پهپادها به عنوان یکی از قابلیت های روزانه سرویس های پستی به جای استفاده از آنها در برخی رویدادهای خاص باشد. به گفته DPDgroup این سرویس به صورت خاص برای تحویل کالا در مناطق غیر قابل دسترسی برای مثال جزایر یا مناطق کوهستانی مفید است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرانسه برای اولین بار در جهان در سرویس پست ملی خود از پهپادها استفاده می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..