تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزوده شدن ۱۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور

در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی بیش از ۱۰ هزار تخت بیمارستانی افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور عصر امروز در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی استان گلستان گفت: این تعداد تخت به 79 بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در کشور افزوده شده است.

محمدعلی همتی افزود: 25 طرح هم دست است که از این تعداد 17 بیمارستان تامین اجتماعی و بقیه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در مناطق محروم است.

وی ادامه داد: برای ساخت بیمارستان های نسل جدید در شهر های بزرگ کشور به دنبال مذاکره و انعقاد تفاهم‌نامه باچند شرکت خارجی هستیم.

همتی درباره طرح‌های بیمارستانی گلستان اضافه کرد: 100 تخت بیمارستانی به بیمارستان گنبدکاووس افزوده شده و در مراکز ملکی کلینیک‌های تخصصی در حال احداث هستند و برخی هم تا سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: بیمارستان گنبدکاووس، درمانگاه تخصصی بندرگز، کلینیک امام خمینی(ره) گرگان، بیمارستان حکیم جرجانی با متراژ وسیع به بهره‌برداری رسیده و درمانگاه علی آباد‌کتول، آزادشهر، مینودشت و کلاله هم در حال بازسازی است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: ما به دنبال هزینه کردن اعتبارات در بخش‌های خاص به خصوص در درمان بیماران خاص هستیم و ما باید به دنبال نظام ارجاع و پزشک خانواده در کشور باشیم و به صورت جدی باید این طرح اجرائی شود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزوده شدن ۱۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..