تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتیاد و مشکلات اقتصادی دو عامل اصلی افزایش طلاق در استان زنجان است/ ثبت روزانه 56 ولادت در استان زنجان

ساعت: 19:09 منتشر شده در مورخ: 1395/10/02 شناسه خبر: 985198

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان به مشکلات اجتماعی که منجر به وقوع طلاق در استان زنجان می‌شود گفت: اعتیاد و مشکلات اقتصادی دو عامل اصلی افزایش طلاق در استان زنجان اعلام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا, سید علی شفیعی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مشکلات اجتماعی زیاد در امر طلاق و افزایش آن دخیل است٬ اظهار کرد: علل افزایش طلاق در استان زنجان به صورت عمیق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: امسال در هشت ماه نخست یک هزارو 581 واقعه طلاق در استان زنجان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان نرخ استانی میزان طلاق ثبت شده نسبت به ازدواج را 2.2 درصد عنوان کرد و افزود: به طور میانگن در هر یک هزار واقعه ازدواج دو نفر طلاق به ثبت رسیده است.

وی میانگین سنی طلاق در استان زنجان را در آقایان 34.4سال و خانم‌ها را 29.3 سال اعلام کرد و افزود: افزایش طلاق‌ها دلایل مختلفی دارد و عدم استفاده صحیح از شبکه‌های اجتماعی و ازدواج‌های خیابانی از عواملی هستند که بیشتر به طلاق منجر می‌شود.

شفیعی به فراوانی نام‌ها در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در نام پسران نام ابوالفضل با 356 مورد و نام فاطمه با 470 مورد در صدر نام در زنجان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در نام دختران زهرا و نازنین زهرا دومین و سومین فراوانی نام‌ها در استان زنجان هستند٬ افزود: در نام پسران امیرعلی با 322 مورد و امیرعباس نیز با 312 مورد دومین و سومین فراوانی نامهای پسران در زنجان هستند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در ادامه با اشاره به صدور شناسنامه‌های میکانیز در استان زنجان گفت: از آغاز طرح میکانیزه کردن شناسنامه‌ها تا به امروز 227 هزار و 728 جلد شناسنامه در استان زنجان صادر شده است.

وی ابراز کرد: در هشت ماه امسال نیز به افراد بالای 15 سال 29 هزار و 163 جلد شاسنامه میکانیزه صادر شده است.

شفیعی با اشاره به ولادتهای ثبت شده در استان زنجان گفت: در هشت ماه نخست امسال 13 هزار و 826 واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به میزان ولادت‌های ثبت شده در هشت ماه نخست امسال اظهار داشت: امسال در استان زنجان 13 هزار و 826 واقعه ولادت در استان زنجان رخ داده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه به طور میانگین روزانه 56 ولادت در استان زنجان به ثبت رسیده است٬ تصریح کرد: نرخ ولادت استانی امسال در هشت ماه نخست 19.1 درصد بوده است.

وی نسبت تولد پسران به دختران را 107 مورد عنوان کرد و افزود: در هشت ماه نخست امسال تولد پسران بیشتر از دختران بوده است.

شفیعی آمار ازدواج ثبت شده در استان زنجان را 7 هزار و 277 مورد اعلام کرد و گفت: به طور میانگین روزانه 30 ازدواج و در هر ساعت 4 واقعه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به میانگین سن ازدواج در استان زنجان گفت: در استان زنجان میانگین سن ازدواج آقایان 28.3 سال و خانم‌ها نیز 22.8 سال بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به وقوع  3 هزار و 125 واقعه وفات در استان زنجان گفت:  بیشترین وفاتها مربوط به بیماریهای قلبی با 23.6 درصد بوده است.

وی خاطر نشان کرد: بیماری سرطان با 11.6 درصد دومین عامل و حوادث غیرعمد نیز با 8.4 درصد سومین عامل وفاتها در استان زنجان بوده است.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتیاد و مشکلات اقتصادی دو عامل اصلی افزایش طلاق در استان زنجان است/ ثبت روزانه 56 ولادت در استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..