تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Crazy Cooking – Star Chef 2.1.9 – بازی آشپزی “استاد همبرگر” اندروید + مود

Crazy Cooking – Star Chef v2.1.9 + Mod – بازی آشپزی استاد همبرگر اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Crazy Cooking – Star Chef : استاد همبرگر یک بازی آشپزی و مدیریت آشپزخانه از استودیوی بازیسازی TouchRun برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. با نصب Crazy Cooking – Star Chef برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی آشپزی جالب و اعتیاد آور با گرافیک کارتونی بسیار زیبا را تجربه کنید که در آن نه تنها همبرگر بلکه سیب زمینی سرخ کرده، میلک شیک و ده ها غذای دیگر نیز قادرید درست کنید! داستان کلی بازی از این قرار است که، همیشه رویای داشتن یک همبرگر فروشی با یک عالمه مشتری را داشتید و اکنون به آرزوی تان رسیده اید ؛ سفارش ها را قبول کنید و با تحویل به موقع آن ها پول بیشتری کسب کنید و با کمک پول هایی به دست آمده، برای ارتقای آشپزخانه همبرگر فروشی تان و سالن پذیرایی آن استفاده کنید و حتی در سراسر دنیا شعبه بزنید و از داشتن یک بازی مدیریت اشپزخانه لذت ببرید. برای کسب رضایت مشتری ها اقدام به سرو دسرهایی خوشمزه مثل کیک فنجانی بکنید و با ارتقا تجهیزات مغازه تان به جذب مشتری مشغول شوید! هدف اصلی تان آماده کردن سریع سفارش مشتری ها باشد و تلاش کنید بهترین آشپزخانه ازان شما باشد!

Crazy Cooking - Star Chef

بازی Crazy Cooking – Star Chef تا به امروز حدود 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کند که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود با پول نامحدود برای دانلود عرضه نموده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش بکنید.

تغییرات نسخه 2.1.9 Fixed several bugs.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Crazy Cooking – Star Chef 2.1.9 – بازی آشپزی “استاد همبرگر” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..