تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سبقت تولد نوزدان پسر از دختر/ طلاق و ازدواج در میاندوآب کاهش یافت

ساعت: 19:11 منتشر شده در مورخ: 1395/10/02 شناسه خبر: 985218

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب از کاهش میزان آمارهای چهارگانه ولادت، فوت ، ازدواج و طلاق در 9 ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا لقایی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه در 9  ماه نخست امسال  یک هزار و 832 مورد ازدواج در میاندوآب ثبت شده است، گفت: از این تعداد ازدواج ثبت شده، یک هزار و 65  مورد شهری و 767 مورد نیز روستایی بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با اشاره به اینکه آمار ولادت در 9 ماهه نخست امسال در این شهرستان کاهش داشته است، اظهار کرد: بررسی آمار ثبت شده ازدواج در میاندوآب با مدت مشابه سال گذشته نشان از کاهش  ازدواج شهری و روستایی و در مجموع کاهش 4/83 درصدی دارد.

وی با بیان اینکه بررسی آمار طلاق نیز حکایت از کاهش طلاق در شهرستان میاندوآب را در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل را دارد، افزود: بر اساس آمار تحلیلی، در 9 ماهه نخست امسال میزان طلاق در میاندوآب، خوشبختانه کاهش یافته و نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش  4/11 درصدی را نشان می دهد.

لقایی با اشاره به اینکه در 9 ماهه نخست امسال، تعداد سه هزار و 992 واقعه ولادت در اداره ثبت احوال میاندوآب ثبت شده است، تصریح کرد:  از این تعداد دو هزار و 40 مورد نوزاد پسر و یک هزار و 952 مورد نیز نوزاد دختر بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب اظهار کرد: بررسی آمار میزان ولادت با مدت مشابه سال گذشته نیز  نشان از کاهش 3/48 درصدی را دارد.

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب به کاهش آمار فوت نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: بررسی آمار 9 ماهه، وفات در میاندوآب نشان می دهد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1/38 درصد کاهش دارد.

لقایی  اظهار کرد: بررسی آمار نشان می دهد که به صورت میانگین در مقابل 4/54 ازدواج یک واقعه طلاق ثبت شده است که این میزان در مورد ازدواج روستایی 5/51 ازدواج یک طلاق و در نقاط شهری 3/56 ازدواج یک طلاق است.

وی هم چنین افزود: نام های ائمه اطهار(ع) نیز بیشترین میزان فراوانی را در بین نام های انتخابی والدین برای فرزندانشان در میاندوآب دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سبقت تولد نوزدان پسر از دختر/ طلاق و ازدواج در میاندوآب کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..