تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبود روحیه انقلابی باعث متزلزل شدن جامعه می گردد

ساعت: 19:10 منتشر شده در مورخ: 1395/10/02 شناسه خبر: 985176

معاونت نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی گفت:صبوری و استقامت ،شجاعت،ایثار گری و شهادت طلبی ،عزت و کرامت نفسانی ار شاخصه های یک مومن انقلابی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عین الکمال معاونت نمایندگی ولی قفیه د ر بسیج دانشجویی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار «دانشجو سلام»در رابطه با ضرورت ، داشتن روحیه انقلابی در بین دانشجویان گفت: آنچه امرور می تواند راه گشای مشکلات و مانع نفوذ فرهنگ غرب در کشور شود داشتن روحیه انقلابی است.

حجت الاسلام عین الکمال افرود: صبوری و استقامت ،شجاعت،ایثار گری و شهادت طلبی ،عزت و کرامت  نفسانی ار شاخصه های یک مومن انقلابی  است.

وی گفت: دانشجویان به عنوان اقسران  وپیش قراولان جنگ نرم در سال اقدام وعمل باید اقدامی عملی در این راه از خود نشان دهند تا بتوانند رضایت رهبری معظم و حضرت ولی عصر را کسب کنند.

این استاد صالحین ، داشتن ایمان، تسلیم امرخدا بودن، توکل برخدا ، صبوری در مشکلات را از خصلتهای یک دانشجوی انقلابی بسیجی دانست.

وی گفت: متاسفانه برخی درصدد تحریف اسلام  ناب در جامعه هستند و با بیان مسائل انحرافی سعی می کنند آن را در جامعه القاءکنند.

نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی گفت: امروز بعضی از مسئولین که اتفاقا مسئولیت دانشگاهی هم دارند از اسلام رحمانی سخن می گویند و تنها از رحیمیت اسلام سخن می گویند وحرفی از اسلام انقلابی به میان نمی آورند که این وظیفه همه خصوصا دانشجویان را می طلبد تا با آگاهی وبصیرت بتوانند واقعیات اسلام را بیان کنند.

وی گفت: دانشجویان به عنوان قشر پیشتاز جامعه باید سعی کنند روحیه انقلابی  خود را حفظ کنند چراکه اگر این روحیه از بین برود جامعه متزلزل خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبود روحیه انقلابی باعث متزلزل شدن جامعه می گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..