تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزاده صمدی مهمان فردا شب مهران مدیری شد/ کاهش زمان پخش «دورهمی»

یكی از تهیه كنندگان «دورهمی» از كاهش پخش فعلی این مجموعه به یك شب در هفته خبر داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛هاشم رضایت درباره وضعیت فعلی و ضبط سری جدید «دورهمی» گفت: همچنان منتظر اعلام آمادگی مهران مدیری برای آغاز ضبط سری جدید هستیم. از میان قسمت های ضبط شده تنها چهار قسمت باقی مانده كه با تصمیم مدیران شبكه به این نتیجه رسیدیم كه برای ایجاد فرصت كافی تا آغاز ضبط سری جدید، پخش مجموعه به یك شب در هفته كاهش یابد. در واقع جمعه شب ها مجموعه از میان چهار قسمت ضبط شده پخش خواهد شد و شنبه شب ها نیز به صورت تكراری روی آنتن می رود. پنجشنبه ها نیز فعلا پخش نخواهیم داشت.

وی درباره زمان آغاز ضبط سری جدید «دورهمی» گفت: در روزهای پیش رو جلساتی با مهران مدیری خواهیم داشت و درباره زمان آغاز ضبط سری جدید تصمیم می گیریم. در دكور نیز تغییراتی جزئی انجام داده ایم و گروه نویسندگان جدید نیز این روزها مشغول نگارش متن ها هستند.

رضایت در پایان گفت: آزاده صمدی مهمان فردا شب «دورهمی» خواهد بود و آیتم نمایشی نیز با حضور تمامی بازیگران پخش می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزاده صمدی مهمان فردا شب مهران مدیری شد/ کاهش زمان پخش «دورهمی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..