تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۵ هزار نفر در استان زنجان در صف انتظار وام ازدواج هستند

ساعت: 12:33 منتشر شده در مورخ: 1401/06/24 شناسه خبر: 1897589

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تسهیلات ازدواج اعطا شده به متقاضیان، گفت: بیش از ۱۱ هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده‌اند که از این بین ۵ هزار و ۵۹۹ وام اعطا شده و ۵ هزار ۲۶ نفر در صف انتظار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; جواد بازگان صبح امروز در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت، اظهار کرد: اوقات فراغت یکی از بسترهای ایجاد هویت و درونی شدن ارزش‌های اسلامی و ایرانی در میان جوانان است.

وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان دبیر خانه غنی سازی اوقات فراغت نسبت یه مهارت آموزی و نوجویی و هویت یابی و.... جوانان اقدام می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه کلیه دستگاه های استان باید در طول سال و به خصوص در تابستان برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت را اجرا کرده و به دبیرخانه غنی سازی اوقات فراقت گزارش دهند، عنوان کرد: در پایان سال از فعال ترین دستگاه در حوزه غنی سازی اوقات فراغت تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ به دلیل همه گیری ویروس کرونا شرایطی ایجاد شد که کمترین مشارکت را در غنی سازی اوقات فراغت داشتیم و برخی از رشته های ورزشی به تعطیلی کشیده شد، خاطر نشان کرد: در طول سال گذشته ۹۹۲ برنامه غنی سازی اوقات فراغت با حضور ۱۱ هزار ۳۸۹ نفر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶ هزار دختر و بیش از ۵ هزار پسر از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت استفاده کردند، ادامه داد: در غنی سازی اوقات فراعت استان زنجان بیشتر از حجم ابلاغی برنامه اجرا کردیم و اگر هم‌افزایی دستگاه‌ها بیشتر بود دستاورد بیشتری داشتیم.

بازرگان با اشاره به تفاهمنامه امضا شده با جهاد دانشگاهی، ادامه داد: ۱۶ تیم در جهاد دانشگاهی در حوزه کار آفرینی فعالیت می‌کردند.

وی با اشاره به تسهیلات کارآفرینی اعطاشده برای سمن‌ها، افزود: از سال ۹۶ تا به امروز ۸۲ مورد تسهیلات برای اشتغالزایی توسط اداره کل ورزش و جوانان اهدا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه با معرفی کمیته ۲۰ درصد ظرفیت مراکز رفاهی سالن‌های ورزشی، اماکن فرهنگی، نهادهای دولتی و سالن های دانشگاه ها و فرهنگسراها باید برای برگزاری جشن ازدواج زوجین در اختیار آنها قرار گیرد، تاکید کرد: اگر دستگاهی ظرفیت خود را در اختیار قرار ندهد به کمیته رسیدگی به تخلفات دستگاه معرفی می شوند.

بازرگان با بیان اینکه بابت اجاره مکان هزینه ای از زوجین دریافت نمی شود، تصریح کرد: هزینه‌های نیروی انسانی و انرژی توسط کمیته تعیین می‌شود تا از زوجین اخذ شود و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و ..در اولویت هستند.

وی با اشاره به تسهیلات ازدواج اعطا شده یه متقاضیان، ادامه داد: بیش از ۱۱ هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که از این بین ۵۵۹۹ وام اعطا شده و ۵ هزار ۲۶ نفر در صف انتظار هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۵ هزار نفر در استان زنجان در صف انتظار وام ازدواج هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..