تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح جبران و تثبیت یادگیری برای ۲۰ هزار دانش آموز ابتدایی برگزار شد

ساعت: 12:21 منتشر شده در مورخ: 1401/06/24 شناسه خبر: 1897587

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در طرح جبران و تثبیت یادگیری برای ۲۰ درصد دانش آموزان متوسطه اول و دوم و ۲۰ هزار نفر از دانش آموز ابتدایی اجرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی اسماعیلی صبح امروز در دومین جلسه ساماندهی امور جوانان استان زنجان با بیان اینکه در فعالیت تابستانی یکی از دستگاه هایی هستیم که در استان مورد کم لطفی قرار می گیریم، اظهار کرد: متاسفانه دانش آموزان جزو سمن ها و نهاد‌هایی که می‌توانند کمک دریافت کنند اما با این حال از دریافت کمک‌های ورزش و جوانان محروم می‌مانند.

وی با اشاره به دستگاه هایی که به آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های تابستانی کمک کرده‌اند، ابراز کرد: با سپاه تعاملات زیادی داشتیم و برنامه‌های مشترک بسیاری اجرا کردیم.

مدیرکل آموزش و پروش استان زنجان با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت برای دانش آموزان یکی از مهم ترین بخش‌های کاری ما است، تصریح کرد: غنی سازی اوقات فراغت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تربیتی آموزش و پروش است.

وی با اشاره به اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری عنوان کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان از اعتبارات ملی اجرا شد.

اسماعیلی با بیان اینکه در طرح جبران و تثبیت یادگیری برای ۲۰ درصد دانش آموزان متوسطه اول و دوم و ۲۰ هزار نفر از دانش آموز ابتدایی اجرا شد، ادامه داد: فعالیت غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پروش در ۶ ساحت تعلیم و تربیت که در سند تحول بنیادین به آن‌ اشاره شده تدوین شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه دبیرخانه فعالیت‌های تابستانه ملی در استان زنجان  مستقر بود، خاطر نشان کرد: در سامانه شاد ۶۰ درصد دانش آموزان را خارج از فضای حضوری تحت پوشش برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت قرار دادیم.

مدیرکل آموزش و پروش استان زنجان با بیان اینکه طرح مزرعه تابستانی من برای دانش آموزان روستایی اجرایی شد و کارشناس راهنمایی هم از جهاد کشاورزی درکنار این دانش آموزان حضور داشت، افزود: کاشت، داشت و برداشت توسط دانش آموزان در یک قطعه زمین کوچک انجام شد.

وی با اشاره به تعداد پایگاه های تابستانی اداره کل آموزش و پروش، ابراز کرد: ۴۹۸ پایگاه تابستانی ویژه فعالیت های تابستانی فعال بود.

اسماعیلی با بیان اینکه بیش از ۷۶ هزار دانش آموزان در پایگاه ها تابستانی حضور داشتند و از برنامه‌ها استفاده کردند، افزود: متاسفانه اردوی زیارت اولی‌ها به دلیل مسائل مالی اجرا نشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح جبران و تثبیت یادگیری برای ۲۰ هزار دانش آموز ابتدایی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..