تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۵۸۱ پایگاه کمیته امداد زنجان آماده دریافت کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان نیازمند است

ساعت: 10:53 منتشر شده در مورخ: 1401/06/24 شناسه خبر: 1897564

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) یک هزارو ۵۸۱ پایگاه در استان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) یک هزارو ۵۸۱ پایگاه در استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از این تعداد ۸۵۰ پایگاه در سطح مدارس فعالیت خواهند داشت که پس از آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری آموزش و پرورش این اقدام انجام خواهد گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: پایگاه‌های نمادین از امروز در سطح استان در میادین و معابر فعالیت خواهند کرد به طوری ۱۷۶ مرکز نیکوکاری در این امر فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج نیز در اقدام جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین کالاهای مورد نیاز دانش‌آموزان همراه کمیته امداد بوده و دایر خواهد بود، عنوان کرد: همچنین در میعادگاه‌های نماز جمعه نیز برای جمع‌آوری این کمک‌ها پیش‌بینی‌هایی انجام شده است.

صالحی اذعان کرد: در حاشیه مراسم جاماندگان اربعین نیز پایگاه‌ها با عنوان پویش نذر قدم‌های حضرت زینب(س) فعال و به جمع‌آوری کمک‌های مردمی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۵۸۱ پایگاه کمیته امداد زنجان آماده دریافت کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان نیازمند است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..