تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقیقتی تلخ برای برانکو

به گزارش افکارنیوز،

 او در ابتدا جواب رد به این پیشنهاد اغواکننده داد اما پس از چند روز، نظرش کمی تغییر کرد و گفت هر تصمیمی مسئولان باشگاه و کادر فنی بگیرند را می‌پذیرد اما به نظر می‌رسد بار دیگر نظر انصاری تغییر کرده و این بار حرف از جدایی به زبان می‌آورد. این مدافع باهوش و بی‌حاشیه که پسر خوب و آرامی است و در داخل تیم و بین بازیکنان به «حاجی انصاری» شهرت دارد، راضی به رفتن شده و می‌داند قبول چنین قراردادی، زندگی حرفه‌ای و اقتصادی‌‌اش را متحول می‌کند اما با این حال، باید منتظر نظر نهایی مسئولان باشگاه و برانکو ایوانکوویچ باشد.

از آنجا که محمد با پرسپولیس قرارداد دارد و در قراردادش هیچ ‌بندی مبنی بر جدایی از این تیم در صورت دریافت پیشنهاد خارجی نیامده، کارش برای کسب رضایت کادر فنی سخت می‌شود.  طی روزهای گذشته این موضوع به گوش می‌رسید که مدیران باشگاه با توجه به پول قابل توجهی که به پرسپولیس می‌رسید، نسبت به این قرارداد و انتقال خوشبین بودند اما برانکو ایوانکوویچ کاملاً مخالف جدایی انصاری است. حالا باید دید وقتی انصاری می‌خواهد برود، باشگاه هم موافق جدایی این بازیکن است، آیا برانکو که چند بازیکن خود از جمله امید عالیشاه، احمد نوراللهی، آنتونی گولتس، محمدامین آرام‌طبع و... را از دست داده، راضی می‌شود قید انصاری را نیز بزند یا نه؟  همچنین گفته می‌شود در بازی‌های اخیر، انصاری به اندازه کافی در زمین تمرکز ندارد و شاید این موضوع به خاطر همین پیشنهاد اغواکننده باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقیقتی تلخ برای برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..