تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دروغ است، هیچ جا نگفتم به استقلال برنمی گردم

پنجشنبه، 2 دی 1395 ساعت 17:312016-12-22ورزشي

مهاجم فصل گذشته استقلال نسبت به انتشار برخی شایعات درباره آینده اش واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس ورزشی جام نیـوز"، این روزها که فصل نقل و انتقالات در فوتبال ایران در شرف آغاز است شایعاتی مبنی بر بازگشت سجاد شهباززاده به استقلال مطرح شد.

در این بین وی به اینکه به نقل از او گفته شده نمی خواهد به استقلال بازگردد واکنش نشان داد و در صفحه اجتماعی خود عنوان کرد: سلام، با احترام به هوادارای بزرگوار استقلال از کسانی که دنبال فرصت هستند برای توهین به بنده می خوام که قبل از همه چیز از راست و دروغ بودن یک خبر مطمئن بشن بعد شروع کنن به این حرفا! من هیچ اظهارنظر در هیچ خبرگزاری و روزنامه ای انجام ندادم و از منبع این خبرای دروغ اطلاعی ندارم.


کلید واژه ها: استقلال - سجاد شهباززاده - نقل و انتقالات - دروغ - شایعات - فوتبال ایران - واکنش - شهباززاده - انتقالات - نشان - خبرگزاری - روزنامه - اجتماعی - فوتبال - آینده - گزارش - سرویس - ایران - ورزشی - شروع - صفحه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دروغ است، هیچ جا نگفتم به استقلال برنمی گردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..