تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی کسی ۳۰۰۰میلیارد اختلاس کرد نگفتیم او ذخیره نظام است؛ آن فرد اعدام شد وپولها را برگرداندیم/ ان شالله با فساد ۸۰۰۰ میلیاردی هم اینطور برخورد کنند!

گروه سیاسی- رجانیوز: دکترسعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری که روز سه شنبه در همایش جوانان انقلابی  دردانشگاه علوم پزشکی همدان حضور پیدا کرده بود، در انتهای سخنرانی خود به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد. 

 

به گزارش رجانیوز، وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که از وی درباره فساد 3هزارمیلیاردی پرسیده بودگفت: :وقتی کسی ۳۰۰۰میلیارد اختلاس کرد نگفتیم او ذخیره نظام است، آن فرد اعدام شد وپولها را برگرداندیم، ان شالله با فساد ۸۰۰۰ میلیاردی هم اینطور برخورد کنند!

 

در ادامه فیلم پرسش دانشجو و پاسخ جلیلی در ادامه آمده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی کسی ۳۰۰۰میلیارد اختلاس کرد نگفتیم او ذخیره نظام است؛ آن فرد اعدام شد وپولها را برگرداندیم/ ان شالله با فساد ۸۰۰۰ میلیاردی هم اینطور برخورد کنند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..