تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Ramboat 2 2.3.7 – آپدیت بازی قایق سواری و تیراندازی رمبوت 2 + مود

Ramboat 2 – Run and Gun Offline games v2.3.7 + Mod – بازی رمبوی قایق سوار 2 اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Ramboat 2 – Run and Gun Offline games نسخه 2 بازی محبوب، فوق العاده زیبا و سرگرم کننده “رمبوی قایق سوار” در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Genera Games برای اندروید است که دقایقی قبل در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه برای اولین بار درایران توسط فارسروید معرفی و عرضه شده است! نسخه دوم بازی همانند نسخه اولش طراحی شده است و در ان شما به مامبو و گروهش محلق میشوید! بپرید، شیرجه بزنید و مراقب باشید به موانع یا آتش دشمن برخورد نکنید ؛ شما در این بازی سوار بر قایقی هستید که در منطقه جنگی گیر افتاده و حالا شما باید با سرعت تمام و با اسلحه هایی که روی قایق نصب شده سعی کنید راه خروج تان را از منطقه جنگی باز کنید! در نقش کارکترهای مختلف سلاح های سبک و سنگین را در دست بگیرید و به سمت دشمنان تیراندازی کنید و آن ها را از بین ببرید! در بازی با واحد های جنگی دشمن و سلاح های مختلف آن ها روبرو میشوید، واحدهایی مثل چتربازان، آر پی جی زن ها و زیردریایی ها که به سلاح های قدرتمندی همچون موشک های هدایت شونده، تیربارها و آتش افکن ها مجهزند، همچنان که با تمام سرعت به جلو پیش می روید وسایل کمکی و جایزه ها و سکه ها را نیز از سر راهتان بردارید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن با طراحی و ساخت خاص هستید بدون شک Ramboat 2 – Run and Gun Offline games نظرتان را جلب میکند!

Ramboat 2 - Soldier Shooting Game

بازی Ramboat 2 – Run and Gun Offline games تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند و ما در فارسروید اولین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینگه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده اند.

تغییرات نسخه 2.3.7 - Bug fixes - We have improved the overall performance of the game.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Ramboat 2 2.3.7 – آپدیت بازی قایق سواری و تیراندازی رمبوت 2 + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..