تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمت‌رسانی پزشکان یزدی به زوار اربعین

پیاده‌روی اربعین حسینیمحمدرضا وفائی‌نسب، رئیس مجمع بسیج جامع پزشکی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: تاکنون هزار و 34 نفر از زائران حسینی در موکب علی بن موسی الرضا(ع) وابسته به دانشگاه علوم پزشکی یزد و بسیج جامعه پزشکی استان در کربلای معلی ویزیت شده‌اند.

وی افزود: تاکنون در واحد بانوان 123 نفر خدمات تزریقات، 195 نفر خدمات پانسمان و 53 نفر سرم دریافت کرده‌اند. همچنین در واحد آقایان، 176 نفر خدمات تزریقات، 204 نفر خدمات پانسمان و 62 نفر سرم دریافت کرده‌اند.

رئیس مجمع بسیج جامع پزشکی استان یزد گرمازدگی و بیماری‌های گوارشی را از شایع‌ترین دلایل مراجعه زائران به این موکب برشمرد و تصریح کرد: موکب درمانی رفاهی علی‌ ابن موسی‌الرضا (ع) دانشگاه علوم پزشکی یزد از 19 شهریورماه برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی در عمود ۱۴۰۵ در کربلا معلی برپا شده و فعالیت این موکب تا ۲۸ شهریور ماه ادامه دارد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمت‌رسانی پزشکان یزدی به زوار اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..