تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز نگرانی ولیعهد انگلیس از گسترش تنفر مذهبی و اذیت و آزار اقلیت های دینی

به گزارش ایرنا، پرنس چارلز در گفت وگو با رادیو 4 شبکه 'بی بی سی' در ' روز اندیشه' به مناسبت کریسمس، گفت: ما در حال حاضر شاهد ظهور بسیاری از گروه های پوپولیست (عوام گرا) که دیدگاهی منفی به حقوق و عقاید اقلیت های دینی دارند، هستیم . اینها سبب نگرانی عمیقی از بازگشت دوران سیاه دهه 1930 میلادی در اروپا ، شده است.
ولیعهد انگلیس در اظهاراتش، نسبت به تکرار 'روزهای وحشتناک گذشته' (یهودی ستیزی های صورت گرفته توسط نازی ها در آلمان )، هشدار داد و گفت بایستی به عقاید متفاوت احترام گذاشته شود.
پرنس چارلز افزود: 'پس از گذشت نزدیک به هفتاد سال، ما هنوز شاهد چنین اذیت و آزارهای شیطانی که فراتر از همه باورهاست، هستیم.'
وی با اشاره به اقدامات گروه های تکفیری و تروریستی علیه اقلیت های مسیحی در سوریه و نیز عراق، گفت: واضح است که آزادی مذهبی برای چنین افرادی به منزله 'انتخاب میان مرگ و زندگی ' است.
پرنس چارلز افزود: افزایش اذیت و آزار اقلیت های دینی در جهان تنها محدود به مسیحیان نیست و بسیاری از مذاهب دیگر را نیز دربر می گیرد.
وی خطاب به شنوندگان گفت: به یاد بیاوریم داستان تولد حضرت عیسی مسیح (ع) و تلاشش برای راهی از خشونت و اذیت و آزار و نیز به یاد بیاوریم پیام حضرت محمد(ص) پیامبر گرامی اسلام پس از هجرت از مکه به مدینه برای اینکه خودش و پیروانش بتوانند آزادانه به عبادت بپردازند.
ولیعهد انگلیس افزود: 'هر کدام از مذاهب که ما پیروی می کنم، مقصدشان یکی است، ارزش و احترام به دیگران، پذیرش حق دیگران برای زندگی کردن در صلح، بازتابی از عشق به خدا شمرده می شود.'
اروپام**5**1552/انتشاردهنده: قاسم شریعتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز نگرانی ولیعهد انگلیس از گسترش تنفر مذهبی و اذیت و آزار اقلیت های دینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..