تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کفاشیان:وزیر ورزش حواسش به فوتبال هست

کفاشیان:وزیر ورزش حواسش به فوتبال هست

ورزش > مدیریت ورزش - سایت فدراسیون فوتبال نوشت:کفاشیان می‌گوید میزبانی مسابقات با وجود سختی‌ها و مشکلاتی که دارد،اما باعث رشد و توسعه فوتبال می‌شود.

علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون صبح امروز (پنجشنبه) در گردهمایی سالانه رؤسای هیئت‌های فوتبال سراسر کشور اظهار کرد: هماهنگی و اتحاد مناسبی که بین اعضای هیئت رئیسه وجود دارد بالاترین ارزش است و در سایه این اتحاد موفقیت‌های بزرگی برای فدراسیون فوتبال ایجاد شده است.
وی در ادامه تصریح کرد: در مقایسه با کشورهای دیگر که حمایت‌ها و بودجه‌های زیاد در حوزه فوتبال دارند. ایران با وجود مشکلات و در سایه اتحاد موفقیت‌های بزرگ به دست آورده است.
کفاشیان با اشاره به این که دوره انتقالی سختی را گذرانده‌ایم، خاطر نشان کرد: فضای مناسبی در وزارت ورزش ایجاد شده که باید از این فضا به صورت مناسب استفاده شود، همچنین وزیر ورزش شخصا پیگیر حوزه فوتبال است که این اتفاق بسیار خوب است.
نایب رئیس فدراسیون افزود: در فصل جدید در حال بازسازی شرایط هستیم و برای میزبانی با وجود سختی‌ها و مشکلاتی که دارد، اما باعث رشد و توسعه فوتبال می‌شود و باید هماهنگی‌های مناسب برای افزایش میزبانی‌ها صورت گیرد. 

254 41

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کفاشیان:وزیر ورزش حواسش به فوتبال هست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..