تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکانس های ماندگار سینما (49)

کد خبر: ۴۴۶۴۴۹

۲۶۴  بازدید

برترین ها: بالا (به انگلیسی: Up) یک فیلم پویانمایی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۹ با زمینه کمدی-درام است که توسط استودیو پیکسار ساخته شده‌است.

رویای پیر مرد ۷۸ ساله بادکنک فروش – «کارل فردریکسِن» – به تحقق می‌پیوندد. او هزاران بادکنک را به خانهٔ خودش وصل می‌کند و عازم «آبشار بهشت» در آمریکای جنوبی می‌شود. پسر بچه‌ای خوش بین به نام «راسل» به طور اتفاقی با «فردریکسِن» همسفر می‌شود. در این سفر پر ماجرا یک سگ – «هاپو» - و یک پرندهٔ کمیاب – «توک دراز» – با آنها همراه می‌شوند. در آمریکای جنوبی «فردریکسن» قهرمان دوران کودکی خود – «چارلز مانتس» – را ملاقات می‌کند و مشکلات و ماجراهای زیادی برای او به وجود می آید.

این فیلم در جشنواره کن ۲۰۰۹ برای نخستین بار به عنوان یک فیلم پویانمایی در تاریخ جشنواره، در افتتاحیه اکران شد.

این کار در سال ۲۰۰۹ نامزد دریافت ۵ اسکار شد که ۲ جایزه از ۵ جایزه را در زمینهٔ «بهترین انیمیشن» و «بهترین موسیقی» از آن خود کرد. این انیمیشن نامزد دریافت ۲۷ جایزه در زمینه‌های مختلف است و ۳۴ جایزهٔ دیگر را نیز از آن خود کرده است.

مجموعه سکانس زیر، سکانس ابتدایی این فیلم است، سکانسی که داستان عشق کارل و همسرش الی را از ابتدا تا انتها بیان میکند. یکی از احساسی ترین سکان های تاریخ سینما.

 

 در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

 سکانس های ماندگار سینما (49)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکانس های ماندگار سینما (49)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..