تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشانه ای از آنفولانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان نقده وجود ندارد

ساعت: 15:35 منتشر شده در مورخ: 1395/10/02 شناسه خبر: 984722

رئیس اداره دامپزشکی نقده میگوید تا کنون هیچ نشانه ای از وجود آنفولانزای فوق حاد پرندگان در نقده مشاهده نشده و پایش ها بصورت مستمر ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر، همزمان با شروع مهاجرت پرندگان، شیوع بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان هم باعث نگرانی کارشناسان شده است. این بیماری آنطور که گفته شده بسیار خطرناک است و از زمان شیوعش در سال 1981 تاکنون 60 میلیون نفر رابه کشتن داده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهر نقده میگوید تاکنون هیچ نشانه ای از وجود آنفولانزای حاد پرندگان در این شهرستان مشاهده نشده و جواب بررسی تمامی نمونه های ارسالی منفی بوده است.

دکتر حقیقت نیا به شهروندان توصیه کرد که از خریدن مرغ زنده خودداری کنند.

از طرفی هم رئیس اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی اطمینان داده با وجود اینکه ۶الی ۷استان کشور به خصوص استانهای همجوار درگیر بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان هستند هنوز مورد مشکوکی از بیماری در استان آذربایجان غربی مشاهده نشده است.

اما رئیس اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی ضمن دادن هشدار درباره اینکه امسال بیماری آنفولانزای پرندگان در کشور یک سویه نیست و دوسویه بودن آن مثبت و تایید شده است گفته: قدرت ماندگاری این سویه بالا بوده و در صورت نفوذ به جامعه انسانی تلفات بالایی خواهد داشت در این راستا توجه به نکات ایمنی ضروری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشانه ای از آنفولانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان نقده وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..