تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات غیرقانونی در رابطه با حادثه قطار تبریز- مشهد را به رئیس جمهور تذکر دادیم/ تعیین و تکلیف نهایی مفقودان حادثه به عهده وزارت راه است

ساعت: 15:36 منتشر شده در مورخ: 1395/10/02 شناسه خبر: 985121

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم، گفت: حادثه قطار تبریز- مشهد، موضوعی نیست که به حاشیه برانند، بلکه به وضوح سهل انگاری و بی کفایتی و بی برنامگی مجموعه راه آهن و وزارت قابل مشاهده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با ائل، با اشاره به تذکر شفاهی دیروز خود در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: روز گذشته نسبت به عدم انجام اقدامات قانونی بعد از طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با امضای بیش از ۸۲ تن از نمایندگان، به رئیس مجلس و همچنین رئیس کمیسیون عمران تذکر شفاهی دادم.

وی با بیان اینکه روز گذشته به رئیس جمهور نیز نسبت به این اتفاق و سهل انگاری هایی که در حادثه قطار تبریز- مشهد شده است، تذکری داده شد، اعلام کرد: سوال ما این است که چرا طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی که طبق قانون و آیین نامه داخلی مجلس باید روال قانونی را طی می کرد، هنوز هیچ اقدامی از سوی مجلس صورت نگرفته است؟

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم، تصریح کرد: حادثه قطار تبریز- مشهد، موضوعی نیست که به حاشیه برانند، بلکه به وضوح سهل انگاری و بی کفایتی و بی برنامگی مجموعه راه آهن و وزارت قابل مشاهده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عدم تعیین و تکلیف مفقودین حادثه قطار تبریز- مشهد، عنوان کرد: پیگیری تکلیف نهایی این عزیزان که در حادثه مفقود شده و اجسادشان شناسایی نشده است، به عهده مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی است، مسوولین استانی چندین بار هیئت و کارشناس اعزام کرده اند، اما در نهایت باید خود وزارت راه و شهرسازی نسبت به عدم تعیین و تکلیف نهایی مفقودان این حادثه اعلام نتیجه کند، چون خانواده های این عزیزان در وضعیت خوبی بسر نمی برند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات غیرقانونی در رابطه با حادثه قطار تبریز- مشهد را به رئیس جمهور تذکر دادیم/ تعیین و تکلیف نهایی مفقودان حادثه به عهده وزارت راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..