تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمپ یک واحد قصابی در زنجان به دلیل تخلف اختلاط گوشت و سنگدان

ساعت: 16:02 منتشر شده در مورخ: 1401/06/21 شناسه خبر: 1896923

رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان زنجان خبر داد

رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان زنجان با اشاره به پلمپ یک واحد قصابی در زنجان گفت: این واحد صنفی سوپر گوشت به گوشت چرخ‌کرده سنگدان اضافه می‌کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات انجام‌شده در خصوص بازرسی و نظارت بر بازار، اظهار کرد: برای جلوگیری از گران‌فروشی واحدهای صنفی تمامی فاکتورها و هزینه‌ها با احتساب سود مجاز و قانونی موردبررسی قرار می‌گیرد تا واحدهای صنفی نتوانند گران‌فروشی کنند.

وی با بیان اینکه برخی از کالاها گران‌ به دست خرده‌فروش‌ها می‌رسد و خرده‌فروش سود مجاز و قانونی خود را دریافت می‌کند و این گرانی از کنترل ما خارج است، ابراز کرد: هزینه‌های حمل‌ونقل و... نیز یکی از دلایل گران بودن کالا در زنجان است.

رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان زنجان با اشاره به نمایشگاه پاییزه زنجان، تصریح کرد: بازرسان اتاق اصناف مرکز استان در این نمایشگاه حضور دارند و نظارت و بازرسی در دستور کار بازرسان اتاق اصناف حاضر در نمایشگاه پاییزه است.

وی با اشاره به محدودیت‌ها و نیازمندی‌های بازرسی اتاق اصناف، عنوان کرد: تعداد بازرسان اتاق اصناف زنجان محدود و بازرس متخصص در استان کم است.

محمدی با بیان اینکه با توجه به محدودیت تعداد بازرسان اتاق اصناف بازرسی و نظارت بر تمامی واحدهای صنفی ممکن نیست، ادامه داد: این یک اصل مهم است که تا زمانی که نظارت‌های مردمی قوی نباشد بازرسان کار خاصی را نمی‌توانند پیش ببرند.

وی بیان کرد: درصورتی‌که گزارش‌های مردمی از گران‌فروشی واحدهای صنفی به بازرسی اتاق اصناف اعلام شود بازرسان به آن واحد صنفی مراجعه کرده و در صورت صحیح بودن گزارش برخوردهای لازم و قاطع در چهارچوب قانون انجام می‌شود.

رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان زنجان با بیان اینکه طبق گزارش‌های واصله به بازرسی اتاق اصناف زنجان مبنی بر تخلفات یک واحد صنفی در چهارراه انقلاب این گزارش در دستور کار بازرسان قرار گرفت، خاطرنشان کرد: یکی از واحدهای صنفی سوپر گوشت به گوشت چرخ‌کرده سنگدان اضافه می‌کرد و بعد از بازرسی‌های انجام‌شده و بررسی صحت گزارش با هماهنگی قضایی واحد صنفی به جرم تقلب و عدم رعایت اقدامات صنفی و بهداشتی پلمپ و جریمه شد.

وی با بیان اینکه مردم باید با اعلام گزارش‌های تخلفات صنفی و تقلب و... به بازرسان کمک کنند، افزود: تا زمانی که تیم‌های بازرسی مشترک بین تمامی نهاد های متولی بازرسی و نظارت بر بازار و نماینده دادستان تشکیل و به‌صورت مستمر بازرسی‌ها ادامه نداشته باشد نتایج بازرسی‌ها ضعیف خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمپ یک واحد قصابی در زنجان به دلیل تخلف اختلاط گوشت و سنگدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..