تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبدیل محور قره‌پشتلو به محور اصلی نیازمند هزینه هزار میلیاردی است

ساعت: 14:26 منتشر شده در مورخ: 1401/06/21 شناسه خبر: 1896861

مدیر‌کل راهداری استان زنجان در خصوص تبدیل محور قره‌پشتلو به محور اصلی، گفت: طول مسیر بالا بوده و اگر قرار باشد تا کل مسیر تعریض شود نیاز به هزینه هزار میلیارد تومانی خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه طبق مصوبه سفر ریاست جمهوری مبلغ ۸ میلیارد تومان برای بهسازی محور قره‌پشتلو اختصاص یافته است، اظهار داشت: از منابع استانی نیز در حدود ۱۰ میلیارد تومان به این محور اختصاص یافته است.

وی افزود: مسیر طولانی است بنابراین با مبلغ مذکور باید اقدامی انجام داد که بیشتر راندمان را ایجاد کند و مشکلی از مشکلات را حل کند بنابراین با این مصوبه نقاط پر حادثه شناسایی شده و سه الگو در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری استان زنجان گفت: مقرر شده تا در چندین نقطه از تقاطع‌ها روشنایی ایجاد کنیم، در برخی از نقاط نیز که تابلو علائم وجود ندارد یا احیانا به سرقت رفته است تابلو جدید کارگذاشته شود.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین موضوع این است که با امکانات و ماشین‌آلات موجود در راهداری در مکان‌هایی که امکان اصلاح وجود دارد مثل پل‌ها و آبرو‌ها را انجام داده و ایمنی جاده را بالاتر ببریم، تصریح کرد: مناقصات روشنایی، تابلو و علائم انجام شده، پیمانکار مشخص و در مرحله عقد قرار داد است. با این حال پیمانکار تعریض ابنیه و آب‌رو‌ها ۲۲ بازگشایی پاکت دارد، که با انتخاب پیمانکار پروژه و عقد قرارداد این محور وارد فاز عملیاتی می‌شود.

قزوینان در خصوص تبدیل این مسیر به محور اصلی اذعان کرد: طول مسیر بالا بوده و در ۶۰ کیلومتر است و اگر قرار باشد تا کل مسیر تعریض شود نیاز به هزینه هزار میلیارد تومانی خواهد داشت، با این وجود اگر قرار بر چنین اقدامی باشد متولی راه و شهرسازی خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبدیل محور قره‌پشتلو به محور اصلی نیازمند هزینه هزار میلیاردی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..