تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط تیر برق بر سر راننده جرثقیل

بی احتیاطی راننده جرتثقیل در حین نصب تیر برق در بابل ، یک کشته بر جای گذاشت .

سقوط تیر برق بر سر راننده جرثقیلبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی غلام نیا روشن مدیر روابط عمومی اورژانس بابل با اعلام این خبر اظهار داشت : صبح امروز ( پنج شنبه ) ودر ساعت 10:30 تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر سقوط تیر برق بر روی راننده جرثقیل در جاده گنج افروز روستای سید کلا بابل کنار گزارش شد.

وی افزود : پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین های پایگاه هلیدشت را به محل حادثه اعزام کرد.

روشن گفت : در این حادثه راننده چرثقیل به علت عدم اصول ایمنی کار که  با چرثقیل قصد بلند کردن تیر برق از پشت کامیون حمل تیر برق و نصب آن در محل مورد نظر را داشته ، که در حین کار تیر برق سقوط کرده و به سر راننده چرثقیل برخورد می کند .

وی بیان داشت : به علت سنگینی تیر برق و شدت جراحت ها و خونریزی راننده چرثقیل فاقد علائم حیاتی بود.

تکنسین های اورژانس 115 تلاش های فراوانی برای احیا کردند و شخص را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند که اقدامات کادر درمانی بیمارستان نیز برای احیا ثمری نداشت و فرد جان خود را از دست داد .

انتهای پیام /ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط تیر برق بر سر راننده جرثقیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..