تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهار هوس خوردن شیرینی با ویتامین ب

میل خوردن خوراکی ‌های شیرین، یکی از مشکلاتی است که می ‌تواند جدی ‌ترین افرادی که رژیم های سر سخت برای لاغری می‌گیرند را وسوسه کرده و تمام تلاش های فرد را یک شبه بر باد دهد. راه‌های مختلفی برای مقابله با این وسوسه غذایی وجود دارد که یکی از آن‌ها، استفاده از ویتامین‌ ها، به ویژه ویتامین‌ های گروه B است. دریافت کردن مقدار مناسبی ویتامین ‌های B می ‌تواند به کاهش میل به خوردن شیرینی‌ جات منجر شود.

افزایش احساس رضایت با بیوتین

قند نوعی کربوهیدرات است و همراه با نان و ماکارونی که شیرینی کمتری دارند، در یک گروه قرار می ‌گیرد. ویتامین (بیوتین) می تواند احساس رضایتمندی نسبت به مصرف کربوهیدرات‌ های خوراکی را افزایش دهد و از طرفی تمایل به پرخوری را تا حد مطلوبی کاهش دهد. سطح بیوتین موجود در بدن به‌ راحتی از طریق مصرف آنتی ‌بیوتیک ‌ها، استرس و بیماری‌ های گوارشی پایین می آید. بنابر این، دریافت بیوتین کافی به ‌طور منظم می‌ تواند میزان مصرف کربوهیدرات‌ها را در سطح استاندارد نگه دارد.

کشتن هوس شیرینی با ویتامین

ویتامین ریبوفلاوین به بدن کمک می ‌کند تا چربی را به‌ درستی هضم کرده و منبع مناسبی برای تامین انرژی به حساب می ‌آید. اگر بدن کالری کافی برای تولید انرژی نداشته باشد هوس مصرف بیش از اندازه شیرینی در آن افزایش پیدا می‌کند. گوشت، موز، لبنیات، تخم ‌مرغ و ماهی، منابع مهمی از ریبوفلاوین هستند. دریافت مقدار مناسبی از ویتامین B می ‌تواند در متابولیزه کردن چربی به بدن کمک کند و احساس رضایتمندی و انرژی بیشتری به افراد دهد.

محمدحسین عزیزی – متخصص تغذیه

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهار هوس خوردن شیرینی با ویتامین ب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..