تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای منصوریان! نیم فصل دوم من را بیاور استقلال تا قهرمان آسیا شویم

خواننده مطرح خطاب به سرمربی استقلال اعلام کرد: «مگر شما در نفت انقدر موفق نبودى همون پرسپوليس تو كورس قهرمانى رو پارسال دو تا زدين !!! مشكل از جاى ديگس !! خودتم مي دونى !!»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امیر تتلو خواننده پرطرفدار کشورمان، چند سالی هست که هوای فوتبال در سر دارد و می خواهد به دنیای حرفه ای این رشته وارد شود.

 

وی در سال های ناکامی پرسپولیس خودش را به سرخپوشان نزدیک کرد تا با بازی در این تیم، حلال مشکلات لقب بگیرد. حالا که دوران افول استقلال سر رسیده وی مدعی شده که طرفدار استقلال شده و می خواهد آبی های پایتخت را از بحران نجات دهد.

 

در روزهایی که برای هواداران استقلال دل و دماغی نمانده خواندن پیشنهاد تتلو به علیرضا منصوریان خالی از لطف نیست.

 

وی نوشت:

 

«على آقا غمت نباشه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای منصوریان! نیم فصل دوم من را بیاور استقلال تا قهرمان آسیا شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..