تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیولاهای باورنکردنی اعماق دریا

کد خبر: ۴۴۶۲۹۵

۳۰۹  بازدید

برخلاف آن چه پری کوچولوی دریایی به ما می گوید، زیر دریا می تواند فوق العاده وحشتناک باشد. ماهیگیر روسی «رومن فدروستوف» این را بهتر از هرکس دیگری می داند.

برترین ها: برخلاف آن چه پری کوچولوی دریایی به ما می گوید، زیر دریا می تواند فوق العاده وحشتناک باشد. ماهیگیر روسی «رومن فدروستوف» این را بهتر از هرکس دیگری می داند. حساب توییتر این ماهیگیر با تصاویری از عجیب ترین و ترسناک ترین موجودات دریایی که تا به حال دیده اید، پر شده است. آن ها در حالیکه جذاب هستند، به نظر می رسد از اقیانوس یک فیلم وحشتناک گرفته شده اند. شاید ترسناک ترین چیز در مورد یافته های این ماهیگیر، دندان های آن ها باشد. خیلی از آن ها دندان هایی مثل انسان یا ردیفی از خنجرهای کوچک در دهانشان دارند.


این صحنه حتی شجاع ترین افراد را نیز ناراحت می کند. این مرد به عنوان ماهیگیر در رومانسک در شمال غرب روسیه کار می کند و از عکس برای مستند کردن هیولاهایی که در تور به دام می افتند استفاده می کند. این تصاویر واکنش ها و جدل های زیادی را برانگیخت که موجودات اعماق دریا باید به حال خود رها شوند. علاوه بر ترساندن مردم، بسیاری از آن ها پس از آمدن به سطح آب به علت تغییر فشار می میرند.

هیولاهای باورنکردنی اعماق دریا  هیولاهای باورنکردنی اعماق دریا  هیولاهای باورنکردنی اعماق دریا  هیولاهای باورنکردنی اعماق دریا  هیولاهای باورنکردنی اعماق دریا  هیولاهای باورنکردنی اعماق دریا  هیولاهای باورنکردنی اعماق دریا  هیولاهای باورنکردنی اعماق دریا  هیولاهای باورنکردنی اعماق دریا  هیولاهای باورنکردنی اعماق دریا  هیولاهای باورنکردنی اعماق دریا  هیولاهای باورنکردنی اعماق دریا  هیولاهای باورنکردنی اعماق دریا  هیولاهای باورنکردنی اعماق دریا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیولاهای باورنکردنی اعماق دریا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..