تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاقبت رفتن شهین به خانه خالی دوست پسرش

عاقبت رفتن شهین به خانه خالی دوست پسرش

دختر بیست ساله ای که پس از باشگاه رفتن به خانه خالی دوست پسرش رفته بود با سرنوشت شوم و هولناکی روبرو شد ! به گزارش ایران ناز وقتی از رفتن شهین ساعات زیادی گذشت پدر و مادر نگران او پلیس را خبر کردند اما چیزی که در نهایت پلیس پیدا کرد بسیار غم انگیز و هولناک بود

 

به گزارش ایران ناز ماجرا ازین قرار بود که زوج میانسالی با مراجعه به کلانتری، از ناپدید شدن دختر بیست ساله‌شان خبر دادند. مادر دختر جوان، شهین گفت: امروز صبح، دخترم برای رفتن به باشگاه بدنسازی از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت و تلفن همراهش هم جواب نمی‌دهد. پس از طرح این شکایت، تحقیقات برای یافتن دختر گمشده آغاز شد.

ماموران طی بررسی‌های خود، سرنخ‌هایی از دختر جوان پیدا کردند. وسایل و مدارک سوخته دختر جوان در پشت‌بام یکی از خانه‌های محلی که دختر جوان در آن زندگی می‌کرد، پیداشد.

کارگر ساختمانی که موضوع را به پلیس خبر داده بود، به بازپرس گفت: در ساختمان سرگرم کار بودیم که ناگهان با شعله‌های آتش روی پشت‌بام خانه همسایه روبه‌رو شدیم و بلافاصله موضوع را به صاحبخانه و پلیس خبر دادیم. در ادامه تحقیقات، کارآگاهان دریافتند وسایل مربوط به دختری به نام شهین است.

تجسس‌‌ها ادامه داشت که تیم پلیسی از کشف جسد سوخته دختر جوانی باخبر شد که شباهت زیادی به شهین داشت.در حالی که تحقیق برای کشف معمای جنایت آغاز شده بود، کارآگاهان با بررسی تماس‌های تلفنی مقتول دریافتند، وی با پسر جوانی به نام بهنام که در همسایگی‌شان زندگی می‌کند، ارتباط داشته است.

سپس بهنام برای تحقیق و بازجویی به اداره آگاهی احضار شد و در همان ابتدای کار به جرم خود اعتراف کرد.بهنام گفت: شهین در همسایگی ما زندگی می‌کرد. حدود دو ماه پیش با او دوست شدم. در این مدت چند بار بیرون رفتیم. یکی دو بار هم برای دیدن سگ خواهرم به خانه ما آمد. روز حادثه وقتی از باشگاه برگشت، به من تلفن کرد و گفت می‌خواهد مرا ببیند. آن روز مادرم برای مراقبت از خواهر باردارم به خانه آنها رفته و پدرم هم سر کار بود. به شهین پیشنهاد دادم به خانه ما بیاید.

وقتی آمد، سر موضوعی با هم درگیر شدیم و او را هل دادم که از پله‌ها پایین افتاد. وقتی وحشت‌زده بالای سرش رفتم، متوجه شدم نفس نمی‌کشد. در حالی که خیلی ترسیده بودم، بلافاصله جسدش را درون یک گلیم پیچیدم و با وانت پدرم آن را به بیابان‌های اطراف تهران بردم و جسد را با بنزین آتش زدم. لباس‌ها و وسایلش را هم برداشتم و برگشتم. سپس به پشت‌بام خانه همسایه رفتم و آنها را آتش زدم تا اثری از شهین باقی نماند. دلم نمی‌خواست این‌طور شود اما فکر این که شهین مال من نباشد، اجازه نداد با موضوع جدایی راحت برخورد کنم

مطالب مرتبط:

قتل دختر دانشجو در حمام پس از تجاوز گروهی +عکس

قتل عاقبت رابطه زشت خسرو با شیما +تصاویر

به قتل رسیدن مانکن پاکستانی معروف به کیم کارداشیان (عکس)

عجیب ترین قتل دوست دختر در پایتخت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاقبت رفتن شهین به خانه خالی دوست پسرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..