تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسد: آزادی حلب شکست همه حامیان تروریسم است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «حسین جابری انصاری» معاون عربی و آفریقایی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز پنجشنبه به دیدار «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه رفت.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که دو طرف در این دیدار آخرین تحولات منطقه را بررسی کردند.

اسد در این دیدار تأکید کرد که آزادی حلب از دست تروریسم فقط پیروزی برای سوریه نیست، بلکه از آنِ همه کسانی که در حال حاضر در مبارزه با تروریسم سهیم هستند؛ به ویژه ایران و روسیه.

وی همچنین تصریح کرد که این مسئله در عین حال شکستی برای همه کشورهای متخاصم با ملت سوریه است که از تروریسم به عنوان ابزاری برای تحقق منافع خود استفاده کردند.

جابری انصاری نیز اسد را در جریان جزئیات تلاشهای دیپلماتیکی قرار دارد که برای کمک به پایان جنگ تروریستی تحمیلی به ملت سوریه صورت گرفته است؛ مخصوصا تلاشهای مربوط به نشست سه جانبه‌ای که اخیرا میان ایران، روسیه و ترکیه در مسکو انجام شد.

وی همچنین تصریح کرد، روابط راهبردی میان ایران و سوریه طی چند دهه در تقویت دو کشور و کشورهای منطقه برای مقابله با نقشه‌های خارجی سهیم بوده است.

معاون وزیر خارجه ایران همچنین تأکید کرد که تهران قصد دارد به توسعه روابط خود با سوریه ادامه دهد و در راستای تقویت ملت سوریه و ایستادگی در برابر تروریسم به این کشور کمک کند.

در این دیدار دو طرف بر اهمیت پیروزی اخیر حلب به عنوان یک گام اساسی برای نابودی تروریسم در همه اراضی سوریه و فراهم کردن شرایط مناسب برای یافتن راه حل بحران تأکید کردند.

انتهای پیام/ 

http://fna.ir/A4CN6Y اخبار مرتبط جابری انصاری در دمشق با بشار اسد دیدار کرد95/10/02 - 12:35بشار اسد: تاریخ به قبل و بعد از آزادی حلب تقسیم خواهد شد95/09/25 - 18:23تبریک تلفنی حسن روحانی به بشار اسد95/09/24 - 20:37دفاع رئیس کانون وکلای اردن از دیدارش با «بشار اسد»95/09/23 - 11:16



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسد: آزادی حلب شکست همه حامیان تروریسم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..