تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Portrait Sketch HD 3.9.1 – برنامه تبدیل تصاویر به طراحی های زیبا برای اندروید

Portrait Sketch HD v3.9.1 – اپلیکیشن تبدیل تصاویر به طراحی های زیبا مخصوص اندروید
نسخه خریداری شده و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار

نقاشی و طراحی جزو هنر های دیرینه ای هستند که هر چقدر هم تکنولوژی پیشرفته تر شود اصالت خود را حفظ می کنند. طراحی های پرتره بسیار زیبا هستند و هنرمندانی وجود دارند که با پرداخت مبلغی اقدام به کشیدن طرح هایی از شما می کنند. همان طور که اشاره کردیم برای داشتن این طرح های ایجاد شده با قلم مو باید هزینه کنیم که ممکن است برخی قادر به پرداخت اش نباشند. به همین دلیل قصد داریم تا در این پست با معرفی یک نرم افزار شما را شگفت زده کنیم! Portrait Sketch HD عنوان یک اپلیکیشن تبدیل تصاویر به طراحی های زیبا می باشد که توسط شرکت Dumpling Sandwich Software Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار فوق العاده با مجموعه امکانات و قابلیت های خاص خود کمک می کند که تصاویر پرتره تان را به طرح های کشیده شده با قلم تبدیل کنید. برای استفاده از این استارت اپ تنها کافی است صفحه نمایش را لمس کرده و تصویر دل خواه تان را برگزینید. یکی از پر طرفدار ترین امکانات و نقاط قوت این اپ هوشمند را می توان طرح های بی نظیر اش دانست؛ به گونه ای که هیچ محدودیتی در دسترسی به آن ها نداشته و تنها با یک اشاره تصاویر به طرح هایی فوق العاده تبدیل می شوند. علاوه بر طرح های سیاه و سفید چندین طرح رنگی نیز در دسترس هستند که نتایج نهایی را همانند نقاشی هایی بدون نقص از چهره کاربر تبدیل می کند. سرعت پردازش اطلاعات بسیار بالا بوده و نتایج خروجی از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. علاوه بر این برای اشتراک گذاری عکس ها با دوستان خود قادر خواهید بود که به صورت مستقیم از طریق خود نرم افزار اقدام به اشتراک گذاری نتایج نهایی با شبکه های اجتماعی کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Portrait Sketch HD اندروید :

تبدیل تصاویر به طرح هایی بسیار زیبا مجموعه ای از حالت های مختلف طراحی بدون هیچ گونه محدودیتی دقت و کیفیت بسیار بالای طرح های نهایی دسترسی داشتن به طرح های رنگی در کنار طرح های سیاه و سفید به اشتراک گذاری طراحی ها با دوستان خود در شبکه های اجتماعی محیط کاربری ساده و آسان برنامه

اپلیکیشن Portrait Sketch HD با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود در زمینه تبدیل تصاویر به طراحی های جذاب توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نماید. هم اکنون خواهید توانست جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از لینک های مستقیم وب سایت فارسروید دریافت کنید.

Portrait Sketch Ad-Free

تغییرات نسخه 3.9.1 Update built-in photo editor.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Portrait Sketch HD 3.9.1 – برنامه تبدیل تصاویر به طراحی های زیبا برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..