تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Dict Box Premium 8.7.2 – جعبه دیکشنری جهانی آفلاین اندروید

[Dict Box – Universal Offline Dictionary v8.7.2 [Premium – اپلیکیشن جعبه دیکشنری جهانی آفلاین اندروید
نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 12.99 دلار تقدیم شما عزیزان

دیکشنری ها یکی از بهترین راه های موجود برای یافتن معانی کلمات و عبارت گوناگون می باشند که معمولا هر زبانی دیکشنری خاص خود را دارد. امروزه برای دسترسی به دیکشنری ها نیازی به خرید کتاب های قطور نیست و تنها با در دست داشتن یک اسمارت فون می توانید هر گونه نیازی را در این زمینه برطرف سازید. یکی از اساسی ترین مشکلات دیکشنری های موجود در سطح وب آنلاین بودن آن ها است ؛ به گونه ای که در زمان عدم دسترسی به اینترنت نمی توان نیاز های خود را برطرف کرد. Dict Box – Universal Offline Dictionary Premium عنوان یک جعبه دیکشنری آفلاین می باشد که توسط EVOLLY.APP برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که می توان فهمید یکی از اصلی ترین ویژگی های این استارت اپ آفلاین بودن آن می باشد ؛ به صورتی که نیاز های کاربران خود را در مکان و زمان های گوناگون برطرف می کند. بر خلاف دیگر دیکشنری ها که تنها از یک زبان خاص (به طور عمده انگلیسی) پشتیبانی می کنند این نرم افزار از زبان های گوناگونی علل خصوص زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. تلفظ هر لغت را سریعا بیابید و برای یافتن تعریفی دقیق تر نتایج موجود در دیگر دیکشنری های معتبر را (آکسفورد، کمبریج و…) مشاهده کنید. اگر در هنگام تایپ لغات مشکلی وجود داشته باشد سیستم هوشمند کلمه را سریعا تصحیح کرده تا هیچ گاه دچار اشتباه نشوید. کلمات مختلف را مرتبا مرور کنید و نتایج جست و جوی خود را با دیگر دیوایس های تان همگام سازی نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Dict Box – Universal Offline Dictionary اندروید :

تلفظ برای هر کدام از لغات امکان دسترسی به نتایج به صورت کاملا آفلاین ترجمه کلمات توسط دوربین ترجمه متن به طور مستقیم در مرورگر وب و برنامه های دیگر تصحیح خودکار کلمات اشتباه امکان یافتن عبارات یا جملات مشابه یاد آوری کلمات امکان جست و جوی کلمات اختصاصی در دیکشنری های معتبری نظیر آکسفورد، کمبریج و … فرهنگ لغت تصویری مدیریت لیست کلمات تهیه نسخه پشتیبان در سرور های ابری همگام سازی برنامه با دیگر دیوایس ها خود

اپلیکیشن Dict Box – Universal Offline Dictionary با بهره مندی از چندین ویژگی متنوع و کاربردی توانسته است با پرداخت درون شبکه 12.99 دلاری خود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نمیاد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از لینک های مستقیم فارسروید دریافت نمایید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده است.

Dict Box - Universal Offline Dictionary Premium

تغییرات نسخه 8.7.2 - Word Lock Screen - TOEIC, TOEFL, IELTS, GRE... word lists - US, UK, AU pronunciation

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Dict Box Premium 8.7.2 – جعبه دیکشنری جهانی آفلاین اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..