تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمنان از وحدت مسلمانان در هراس‌اند

ساعت: 15:06 منتشر شده در مورخ: 1401/06/19 شناسه خبر: 1896412

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه اتحاد پیام راهپیمایی اربعین است، گفت: وحدت شیعیان خطر بزرگی برای دشمنان بوده و از این اتحاد در هراس‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسینی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه زیارت امام حسین علیه السلام ثواب دارد و تاکید بسیاری نیز بر آن شده است، اظهار کرد: برخی از بزرگان دین و علما مانند علامه مجلسی افرادی را که توانایی زیارت امام حسین (ع) را دارند؛ زیارت امام حسین (ع) یک بار در طول عمر واجب می‌دانند.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین نماد اتحاد مسلمانان است چرا که تمامی مسلمانان زیر یک پرچم یعنی پرچم امام حسین علیه السلام جمع می شوند، ابراز کرد: تاکید بسیاری شده است که این اتحاد به خصوص در خاک عراق حفظ شود.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه در پیاده روی اربعین بحث قومیت و ملیت معنی ندارد، تصریح کرد: پیام راهپیمایی اربعین اتحاد است و شهید سلیمانی یک جمله معروفی دارند که می فرمایند: ما ملت امام حسینیم.

وی با بیان اینکه اگر دشمن احساس خطر می کند و در پی آن شایعه پراکنی و تبلیغات روانی  می‌کند؛ به این دلیل است که اتحاد مسلمانان و یکپارچگی و وحدت شیعیان برای دشمنان خطر بزرگی است، عنوان کرد: پیاده روی اربعین نمایش قدرت و قدرت نمایی مسلمانان و خصوصاً محور مقاومت است.

حجت الاسلام حسینی نسب بیان کرد: دشمنان تلاش بسیاری کردند که محور مقاومت شکل نگیرد اما به لطف خداوند محور مقاومت شکل گرفته است و این یک پیام دیگر پیاده روی اربعین است.

وی با بیان اینکه زمانی که امام زمان (عج) از کنار کعبه اعلام ظهور می کند و خود را معرفی میکنند مردم به سمت امام حرکت می کنند، خاطر نشان کرد: قبل از رواج پیاده روی اربعین این کار به نظر ما بعید می رسید پیاده روی اربعین این را به ما نشان می‌دهد و ما می‌توانیم آن را لمس کنیم که این کار امکان پذیر است و ما شاهد این هستیم که افرادی از اقصی نقاط عالم به صورت دسته جمعی به سمت حرم امام حسین علیه السلام حرکت می کنند و حرکت دسته جمعی به سوی حجت الهی امام زمان (عج) در زمان ظهور نیز اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به پیام دیگر اربعین و اهمیت پیاده روی اربعین، افزود: پیام دیگر اربعین اجتماع بر اساس و محور محبت است یعنی همان جمله معروف حب الحسین یجمعنا.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمنان از وحدت مسلمانان در هراس‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..