تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچ اتوبوسی به سمت مرز حرکت نمی‌کند

ساعت: 10:08 منتشر شده در مورخ: 1401/06/19 شناسه خبر: 1896277

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان:

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه طبق اعلام ستاد اربعین مرزهای شش‌گانه کشور مسدود است و هیچ زائران نمی‌تواند وارد کشور عراق شود، گفت: به دلیل بسته بودن مرزها هیچ اتوبوسی به سمت مرزها از زنجان اعزام نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سلمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه طبق اعلام ستاد اربعین مرزهای شش‌گانه کشور مسدود است و هیچ زائران نمی‌تواند وارد کشور عراق شود، اظهار کرد: به دلیل بسته بودن مرزها هیچ اتوبوسی به سمت مرزها از زنجان اعزام نمی‌شود.

وی با اشاره به تعداد زائرانی که توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی به مرز مهران اعزام‌ شده‌اند، ابراز کرد: ۷۴۲۴ زائر از زنجان به مرز مهران توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی اعزام‌ شده‌اند.

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه منتظر هستیم تا مرزها بازگشایی شود تا خدمات حمل‌ونقل به زائران انجام شود، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای اعزام زائران به مرزها در نظر گرفته‌ شده است و ناوگان به حد کافی و لازم در استان وجود دارد.

وی بیان کرد: از تمامی زائران و مسافران عزیز خواهشمند هستیم حتماً اخبار اداره کل راهداری زا از طریق صداوسیما و رسانه‌های دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اخذ کنند و از تجمع بدون برنامه در پایانه‌های مسافربری خودداری کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچ اتوبوسی به سمت مرز حرکت نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..