تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تریلر Despicable Me 3 را ببینید

کد خبر: ۴۴۶۳۲۶

۲۵  بازدید

به تازگی اولین تریلر از سومین قسمت مجموعه انیمیشن‌های Despicable Me منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید. در این تریلر شخصیت Gru را مشاهده می‌کنید که این بار با دزدی جدید دست و پنجه نرم می‌کند.

وب سایت مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: به تازگی اولین تریلر از سومین قسمت مجموعه انیمیشن‌های Despicable Me منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید. در این تریلر شخصیت Gru را مشاهده می‌کنید که این بار با دزدی جدید دست و پنجه نرم می‌کند. دزدی به نام «بالتازار برت» (Batlthazar Bratt) که شخصیتی دهه هشتادی (میلادی) دارد و دقیقا ظاهرش هم به همان حال و هوا است.

در این انیمیشن «استیو کارل» (Steve Carell) به عنوان شخصیت Gru به صدا پیشکی پرداخته و در کنار او هم «تری پارکر» (Trey Parker) در نقش بالتازار و «کریستن ویگ» (Kristen Wiig)‌ در نقش لوسی حضور دارند.

این انیمیشن قرار است در سال ۲۰۱۷ اکران شود. البته در سال ۲۰۱۳ گفته شده بود که این انیمیشن ساخته می‌شود.

 

 در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

اولین تریلر Despicable Me 3 را ببینید 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تریلر Despicable Me 3 را ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..